PrInCeSs PeNg-yU (✿◠‿◠)

13 Mac 2012

KTS TO HSNZ













~ pgi ni p KTS dgn ayah..
smpai sne,mak nmpk lemah..
bibir mak mngering,,
rase nk mngis je..tp,aku tahan...
aku xleh nmpk lemah dpn mak..


mak......:'(
trlalu byk pnderitaan yg mak alami slma ni..
ila mntak maaf dr hujung kaki ke hujung rmbut...

halalkan lah setiap air susu mak pd ila..

dlm pkul 11am..
mak di hantar ke HSNZ dgn ambulance..
kak AZIMAH yg temankan mak..


smpai sne,
mak terus dikejarkan ke wad kecemasan...
( wad kritikal )
aku msuk skjap utk tgk mak..

sbb,hnya 1 org shja b0leh mlawat ke dlm wad kecemasan..
brgilir2 kami msuk..
mse aku msuk..
mak nmpk sgt23x lemah...
kesian sgt kt mak..
brtahanlah mak...
brsabarlah............
sesungguhnya setiap pnyakit itu..

penghapus sgala d0sa2...
aku tgk,bibir mak pn kering sgt..
mak ade jgk mntk air ..

tp,aku xleh bg...


d0kt0r suruh mak p0se ..
shgga di p0t0ng kaki..
~ kaki di p0t0ng shgga bawah lutut..

amat mnyedihkan mlhat keadaan mak trbaring lesu.......
tp,aku x brdaya...
hanya d0a,semangat yg mampu aku bg dkt mak...
~ Ya Allah...hanya padaMu kami berserah..
selamatkanlah emak kami...

Tiada ulasan: