PrInCeSs PeNg-yU (✿◠‿◠)

18 Mac 2012

~ BeRmALaM di HSNZ

~ malam,ni aku jaga mak di HSNZ..

sbb,ank buah '' asmawani amri ''


~ ni la ''asmawani amri''
smpt ag p mkn kfc jp..tmankn aku..
mlas nk turun mlm2..


nk p bli tiket bas blik ke damansara..

tp,yg aku betek2 >nyanyi cm ind0n artis tu..
hehehe..
dia x msg/call p0m nk bgtau dia xleh jaga..
da ler,aku sehelai spggang p sne..
last2.mmg aku ler kne jaga mak..



~ mak pndah ke katil depan ckit..
jauh ckit la dr kaunter nurse






~ my l0vely m0m 

dpt la mndi jap,dlm pkul 11..
huhu,trpksa la pnjam baju mak..
naseb de yg muat..
he3..

tp,malam tu..mak xleh tid0 sgt la..
sakit kt kaki..
brdenyut2..
pastu,sakit belakang lagi..
aku urut2 gk la..
de mnyk panas nge minyak afiat..

aku p0m tid0 1 jam je..
12am-1am
xpela...
demi mak trsayang...
pastu,lgsg xleh tid0..
ssb,temankan mak yg xtid0 jgk..
bersabarlah mak...

pg ni,mak dpt la tid0 kejap.
pastu,nurse dtg buang balutan..
xlame tu d0kt0r pakar dtg check.
tp,penjaga xleh tggu..
kne kuar dr wad...

aku b0ring2..
p la jenguk2 pesakit2 yg lain..



~ adik ni name n0r,duk kuala berang
um0r 22..
xcden dgn kete..
dia dgn m0t0r..
kete nk pt0ng dia..
tp,xlps..s0,langg0r la dia plk..
da 3 bulan trlantar..
berulang alik dr HSZN ke HUSM,KB..



~ kaki n0r,
dlu lagi pnjang besi yg dimasukkan kt kaki..
smpai paras peha..
serunnnnnnnn w0oooooo..




~ mak cik ni plk,xtau name pe..
tp,duk kuala berang gk..
fuhh,dia pnye dialek..
pekat nyer ckp kuala berang..
!kesian!
~kne patuk ke ular..
xtau ular pe..
dlm perjalanan ke masjid..
aku ingtkan dia xcden..
tye dia,dia ckp..
mak cik ni mne la reti naik m0t0r..
xreti nk ajuk ckp k0le ber0ng..
he3..


~ pagi ni blik dgn my sis..
kak aini awang..
ank buah aku pl0p yg jaga dr
pg ni smpai pg es0k..
nabila ~ank abg yg ke 3..

~ babaiii mak..








1 ulasan:

Dieyla Dila berkata...

jom join contest ni...ada hadiah menarik.....
http://dieylapunyerblog.blogspot.com/2012/03/contest-pertama-contest-pengedit.html